Lite nostalgi så här på julafton.

Ett par besök hos svärmor o S faster och i övrigt en lugn julafton. 

Tänkte dela med mig av vad jag har liggande i skåpen. För ett antal år sedan röjde vi ur ett hus efter mina släktingar. Där fanns en hel del sparat sedan länge. Bland mycket annat en del gamla jul, nyårs och påskkort. Fotade av ett urval med mobilen, jag tror att de flesta är från 40 talet.

Tänker lägga upp ett urval nyårskort i nästa vecka.

   
    
    
    
 

0 reaktioner till “Lite nostalgi så här på julafton.”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *