Snart ❤️

Så otroligt trött men snart så blir det vila. 3 arbetsdagar kvar innan semester. Tre dagar där jag ska jobba helt med schema, stänga dörren o telefonen, fokusera helt på bara detta. Sedan blir det drygt fyra veckor där jag är min egen arbetsledare. Får se vad det blir av det?

I helgen fick vi äntligen båten i sjön, förra året var vi inte ute en enda gång. Markus med familj var också med. Härligt att vara tillsammans hela dagen.

Första stoppet bad o fika.

Sedan åkte vi mot Alingsås där vi beställde pizza som Markus cyklade o hämtade.

Behändigt med en liten elcykel som man kan ta med.

Pizzan åt vi sedan på Risön.

På hemvägen började växellådan på motorn krångla men vi tog oss i varje fall i hamn. Blir till att lämna in den innan nästa tur.

På kvällen blev det bad i poolen, godis och som avslutning sov vi på altanen i natt.

Idag blev det städning och en stund i trädgården med skyffeljärnet. Gräsligt mycke sniglar i kväll?

Natti natti

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *