Vilket väder vi haft, sol o värme. Nästan lite för bra men bäst att njuta för snart är det höst och vi kommer att klaga på regn o kyla igen.
Fredag o lördag med sötaste barnbarnen.
Idag har vi förberett för en tur med husbilen. Tvättad o iordning bara att fylla vatten o packa in så drar vi. Men först besök hos fastern på äldreboendet. Hon hör ingenting genom besöksskärmen så i morgon blir det test av ny köpta lurar. Håller tummarna för att det ska fungera.
Sedan blev det kräftor till kvällsmat.







