Skördat, lagt in och lagat mat.




Lagt in polkabetor, tomater och gjort salsa på tomatillo. Lagat köttfärssås o köttbullar för att ha med på semestern.Även hunnit med en tur till Annikas blomsterverkstad.Nu väntar vi på att barnbarnen ska komma. Kanske ska jag o Albin sova i Peters trädtält i natt.




