Nöjd med dagen?

Skördat, lagt in och lagat mat.Lagt in polkabetor, tomater och gjort salsa på tomatillo. Lagat köttfärssås o köttbullar för att ha med på semestern.Även hunnit med en tur till Annikas blomsterverkstad.Nu väntar vi på att barnbarnen ska komma. Kanske ska jag o Albin sova i Peters trädtält i natt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *