Då var vi på väg

Efter möte på jobbet om bemanningen framtid är vi nu på väg. Kilfärjan har just lämnat hamn och vi njuter av kvällen på däck med lite gott att dricka. I morgon börjar äventyret.

9

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *